HTML

My trade diary

Tőzsde. A tőzsde egy személyiségfejlesztő kurzus, ami elég drága. A Piac a tanárom: ő tanít, neki fizetek, de nem mondja meg a megoldást. Azt nekem kell megtalálnom. A Piacnak mindig igaza van. Pont. A Stop a csengő, ami az óra végét jelzi és megment a Piactól. Keresem a megoldást, közben fizetem a tandíjat, jobb esetben pénzt veszek ki a Piacból. Óra indul...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

Pótlás

anhduc 2011.05.12. 16:54

 Az elmúlt 2 hét sűrű volt, nem is volt rendszeres kereskedés. Pár ügyletet sikerült elkapni.

 1. OTP long: erősen nyitott, jó alakzata volt, de egy délutáni makroadat belepiszkított a képbe (a gyenge forgalom miatt egy szignifikáns adat megbolygatja az irányt) - kistoppolt, ez tanulópénz!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. OTP short: ez nehéz szülés volt, de easy money! a vége. Volt 2 nagy piros gyertya, olyan, mintha unalmában egy Rothschild-figura rákönyökölt volna a Turbo Sell gombra. Össze kéne haverkodni vele :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. MOL short: volatilis volt az elmúlt pár hétben az olajos papír, ideje megtradelni - ez easy money!

 

 

 

 

 

 

 

  Az ajánlati könyv, amikor bezuhant:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4. Aznap még gondolkodtam OTP long vételen, de amikor a low-ját letörte, visszavontam a vételi ajánlatot, tehát nem teljesült és még nem kerültem nyitott pozícióba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ... aztán a fent már említett Rothschild-figura most mintha a Turbo Buy gombra könyökölt volna rá. Ebből kimaradtam, aznap már nem néztem rá az OTP chartra.

 

 

 

 

 

 

 

5. OTP short: ez a mai produkció, jó nagy gappel, mínuszban nyitott ki minden. Ígéretesnek tűnt (OTP < 6180; stop: 6225; cél: 6100), unottan el is indult lefelé. Mivel nem érte el a célt (low= 6138), nem realizáltam semmit, így aztán visszafelé kistoppolt. Ez tanulópénz!  Talán túl mohó voltam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Összegzés: 2-szer fizettem tanulópénzt, 2-szer vettem ki pénzt a Piacból. A 4 ügylet alles zuzammen mínuszos, mert a legutolsó trade nagy pozival lett megejtve.

Címkék: otp mol pótlás long mínusz short tanulópénz easy money rothschild figura turbo sell turbo buy alles zuzammen

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mytradediary.blog.hu/api/trackback/id/tr172898640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása